سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

ده مرداد

3 August 2023 Comments ۶

دیروز به این فکر می کردم که عزیزم حالا اگه دوست دخترم* بودی، پژمرده ترینِ اطلسی هام رو برات میاوردم و می گفتم تو راجب توازنی، پایداری. طبیعیه که عمر زیبایی گلها از نظرت پوچ و چرند باشه.

-

 

خسته بودم، کسل و کوفته ذهنی و جسمی هم همینطور. به غذایی فکر می کردم که اگه مغزم رو باهاش می بلعیدم شبیه به مزه کدوم یک از لیست خط خورده هام میشد. گشنمه، به تیکه ای از مغزم فکر می کنم که از فکر به غذا، از فکر کردن به خودش به خنده افتاده. با نگاه کردن به بابا می خوام بزنم زیر گریه که تمریناتم به اندازه از پا در اومدنم سخت و طاقت فرسا هست. هرچی می کشم از این کم خونی لعنتی برای بدنم بس نیست انگار و اگه سراغی از معدم بگیری، دسته زاغ های حیاط رو نشونت میدم و می گم یه شب جای پنیری که دوستشون داری، دزدیدنش. با وجود همه ی اینها ازم توقع چشم بستن به روی بوسیدن دوناتی که بیشتر از سفسطه های رژیمی تو عاشقشم رو داری؟ به نظرت من چاقم؟ یا اگه چاق بودم هنوز هم دوستم داشتی که یادم میوفته پریودم. کیسه پارچه ای خالیم رو با طرح نارنجی هیچ بغل می گیریم و پاهامو تو شکمم جمع می کنم. می گم ولی دل من بیش تر از دونات با روکش شکلات میدونی برای چی به رحم میاد؟ افرین، کادیلاک با روکش نارنجی. بابا می خنده. دستم رو به طرف زیاد کردن ضبط می برم و با پخش italiano به ماهی که از پشت سپیدار ها تا بالای گاراژ کادیلاک های منتظر رفته سلام می دم.

 

 

 

Comment's ۶
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    3 August 2023

    ماینکرافت بازی میکنی؟

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    3 August 2023

    #تفریحی
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    3 August 2023

    منم بازی میکنم

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    3 August 2023

    =)
    جوری که فکر می کردم نسل ماینکرفت بازا به انقراض رسیده
    و یه من موندم<
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    3 August 2023

    نه بابا 

    تو خبر نداری یه لشکر گیمر های ماینکرافتی تو سرورن

    خب حالا فهمیدی که  تنها نیستی

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    3 August 2023
     
    می گم که خیلی اهل گیم و اینا نیستم
    ماینکرفتم بخاطر گرافیک بالاش همیشه دوست داشتم

    بله بله
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    3 August 2023

    اهااا

    خوبه 

    من خیلی ماینکرافتو دوس دارم

    و رکورد مردن رو تو ماینکرافت زدم

     

     

     

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    3 August 2023

    =)))
    اخخ گفتی
    من هنوزم از شدت عقب ماندگیم برات بگم
    یه وقتهای از سر اینکه چقدر زودتر یه زامبی پیدا بشه و دخلم و بیاره انلاین می شم فقط:
  • 𝐻𝑎𝑘𝑢  -
    𝐻𝑎𝑘𝑢 -
    3 August 2023

    چه مدل کادیلاکی مد نظرته؟ 

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    3 August 2023

    ولی من نباید از لحنت یاد این فروشنده های نمایشگاه می افتادم که..
    بگذریم کجا بودیم سینیور -الدورادو مدل 73
    اره خلاصه
  • 𝐻𝑎𝑘𝑢  -
    𝐻𝑎𝑘𝑢 -
    3 August 2023

    😂😂

    این یکی خیره‌کنندست~

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    4 August 2023

    خوشحالم که خیره کننده می بینی")