سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

نه خرداد

30 May 2023 Comments ۱

امروز که منتظر صنم بودم. به این فکر می کردم که اگه اینجا بودی پاستیل جنگلی می زدیم با پپسی.

اگه می گفتی صدای جرج رو به صدامون تزریق کنیم، اینکارو می کردیم و روحمونو به مه می باختیم.

صنم که برگشت پرسید دستام چیشده. از جیب خاکیم بیرون کشیدمشون، یاد صدایی افتادم.

-دستها حافظه دارن، تو پوست من رو فراموش نمی کنی.

 

پ ن: آسمون افتابی و هوای طهران مناسب برای انواع خریت عاطفی

من به فکر.. قصه گفتن گوگوش.. 

Comment's ۱
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • Bella Ciao
    Bella Ciao
    20 June 2023

    ولی من، الآن به خاطر نزدیکی PMS استعداد انواع خریت عاطفی رو دارم و وای.😑

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    20 June 2023

    ولی من نباید به عنوان فلک زده ای که در مرحله پسا PMS به سر می بره به این می خندیدم :) بغض آه آلود"