سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

سباستین در رویا

22 July 2023 Comments ۱

یه وقتهایی طوری از اینجا، بلاگ و آدمهاش غافلم که انگار اصلا یا قبل از اون بلاگی نداشتم یا ربطی به اینجا بودن ندارم هنوز. یه وقتهایی که می نویسم و کلمات به دهن کجی عجله طوری به فرو ریختن از حالت انتظار برای انتشار پرواز می کنن که چاره جز حذف و فرار جز سکوت نمی بینم.

پست قبل رو نوشتم، بوسیدم، دیدم لبخند ماه رو و در حالی که عزیزکم من هم از پشت پنجره نمی تونستم حالی کنم که وجود دارم، از کلماتم هم فراموش شدم. حالا می پرسی از واقعیت این خوشحالی که واقعی نیست و خوش حال؟ که اگه شبیه آدمم تنهایی کلاغ است هنوز؟

 

-حالا فکر می کنم به بدن کلاغ که پوشیده از پر

و بدن من که از دوست داشتنت و اندوه.

Comment's ۱
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    22 July 2023

    شاید اینکه می نویسم و بعد از دو هفته برگشتنم می بینم احتمالا دستم خورده و خیلی هم از این خبر های شاعرانه نبوده فقط برای خودم از مرحله جالب بودن به بی مزگی رسیده، شاید برای شما هم.