سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

روزی روزگاری

24 June 2023 Comments ۳

IMG-6970.jpg (4032×3024)

 

اگه پرسفونه می تونه ملکه جهان زیرین و فاحشه دربار هادس باشه.

زیبایی تو در رها کردن.. زیبایی تو عزیزکم پس از دست رد کدوم خواب ممنوعه میاد؟

 

-

دیشب به خوابم اومدی، زیبا بودی و سبز.

بعد از بیدار شدنم یاد اون تیکه از آهنگ که می گفت من صفحه های زیادی رو نوشتم، من نمک رو دیدم و بعدش اشکهارو، افتادم. قلبم گرم و چشمام بعد از چند اقیانوس باریدن یاد اون تیکه از خوابم که با کوتاه ترین صدا می گفتم ازت متنفرم افتادن. به گمونم از بین لجنی تمام این رنگ ها،

فقط به تیکه شکلات و پیتزا تو کار نداشتم")

Comment's ۳
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    24 June 2023

     

    بچه ها من دقت کردم اونایی که دوستمون دارن علاوه بر تیکه شکلات و پیتزا

    به گذشته مون و آدمی که بودیم هم کاری ندارن..

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    24 June 2023

    سنجاق"
    عکس از آخر دنیا.
    یجایی بین جاده طهران-کردان که نمیدونم اسمشو.
  • همونی که می‌خواد با دازای خودکشی دونفره داشته باشه
    همونی که می‌خواد با دازای خودکشی دونفره داشته باشه
    24 June 2023

    کلاغه به خونش نرسید 

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    25 June 2023

    بنظرت اگه دستم به خون دازای آلوده بشه
    کلاغه هم می میره؟
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :)
    25 June 2023

    چه آسمون قشنگی :)

    خواب ... تنها جایی که رویاها آزادانه بدونه توبیخ کردن هامون رها هستن :)

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    25 June 2023


    =)
    شاید اگه سایه توبیخ از خیلی از سخت گرفتن هامون هم برداشته می شد
    این تنها جا خیلی راحت تر جاش و به زندگی حقیقی هم داده بود..