سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

بیست و پنج خرداد

15 June 2023 Comments ۹

                                                                                                                                                                                                                                                         

شب عجیبی بود

پر از حس پرواز و در عین حال بی تفاوتی.

اومد نشست کنارم بی مقدمه گفت کاش مرغ بودم.

جدا از لحن طنزش خیلی بی فکر گفتم کاش نبودم.

 

دوساعته که از زمان برگشتنم میگذره

و فکر من از کل مسیر مهمونی تا خونه به اینکه یعنی چقدر سخت گذشت

یا چطور گذشت که به این مرحله از خلا رسیدم.، گذشت..

 

پ ن: اهای زیبارویی که گفتی بنویسم

نمیدونم باید اینجا ازت اسم ببرم یا نه

در هر حال اما شروع کردم.

پ ن2: خوبم.

Comment's ۹
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    16 June 2023

     


    من از کل ماجرای امشب از همون  رفتنم تا اخرش پشیمونم، درست

    اما، اما.. اماااا

    بعد از گذاشتن فقط دو دقیقه از کل این دو ساعت 

    برای فکر به این نما"

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    16 June 2023

    متاسفانه
    ارزشش و داشت.
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    16 June 2023

     

    اون موقع که گپ می زدیم

    یه لحظه بعد از قطع شدن موزیک گفت

    من نمیدونم سلیقه موسیقیت و

    اما این و امروز صبح گوش دادم

    و به نظرم شبیه تو میاد

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    16 June 2023

    مرا یادت هست
    - نامجو
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    16 June 2023

     

    دیگه تقریبا یادم رفته بود چقدر یه مدت از کامنت دادن به خودم حس خوب می گرفتم")

    اه و صد افسوس که چرا زودتر برنگشتم"

  • 𝐻𝑎𝑘𝑢  -
    𝐻𝑎𝑘𝑢 -
    16 June 2023

    ابرهای طلایی درخشان از نمایی که ثبت کردی. >>>>>

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    16 June 2023

    طبیعته دیگه
    غم غروبشم به دل میشینه")
  • meow
    meow
    17 June 2023

    با همیشه فرق داره 

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    17 June 2023

    نیست،
    همون همیشگی
    یخورده شاید فقط حالتش تغییر کرده

  • meow
    meow
    17 June 2023

    راستشفکرمیکنم گرم کنندست 

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    17 June 2023

    راستش تو فکرنکنی جفتمون سنگین تریم بنظرم
  • meow
    meow
    18 June 2023

    باشه...

  • meow
    meow
    18 June 2023

    ساعت هشت صبح با بلند ترین صدایی که تونستم به حرفت خندیدم

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    18 June 2023

    #منحرف نباشیم =)
  • meow
    meow
    18 June 2023

    نمیتونم کاری برای منحرف بودنت انجام بدم ولی میتونم تا خود جهنم همراهت بیام تا باهم تو گرماش بسوزیم 

    لعنت بهت من سالمم چیزی نیست نه بابا منحرف چیه ذهن پاک منو به کجاها میکشونی پیرزن 

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    18 June 2023

    بهتر نیست قبلش از صلاحیت سنیت مطمئن بشیم فرزندم؟
    چون فکر می کنم با بچه مردم پارک ابی بهشتم راه ندن من و..

    بسه هرچقدر به افکار کثیفت الوده کردی بلاگم و
    بیا تلگرام