سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

بیست اردی بهشت(چون دستم ننوشته به سمت حذف تیر رفت)

11 July 2023 Comments ۴

صبح سه شنبه؟ (اگه از زندگی خواب نمونده باشم و امروز سه شنبه باشه احتمالا)

چهارصد تا تماس بیخود از بابک داشتم

یکم آشپزی کردم و بابت پیشرفت چشمگیر دستپختم به آشتی ماهیتابه عزیزم با انگشتهای سوخته م فکر کردم.

فکر کردم به حماقتم از قبول کردن دعوت بهار1 دوست نازیبای هم اسمم و خنده های بابک از پرسیدن اینکه یعنی چاره جز گریختن به اجتماع نیست. بعدش گفتم الهی بمیرم- و قربون صدقه هیچ کس نرفته بودم.

 

پ ن: کار به اسم هامون و اینکه از من هم بزرگتره ندارم

اول نبودن همیشه یه ورژن نامحبوب از خوشحالیه

خوشحالم که با اختلاف همیشه دوم

و بهار یک من نیستم.

Comment's ۴
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • :. امیر .:
    :. امیر .:
    11 July 2023

    خب احساس میکنم 

    دارم یک رمان رو از وسط میخونم

    * وی هیچی از مطلب نمیفهمد *

    ولی چقد عجیب ( ناز زیبا ) و ( نازیبا) فقط تو یک ز اختلاف دارن

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    11 July 2023

    نورمایند مای ناز زیبا
    توهم سفید میشی یه روزی
  • :. امیر .:
    :. امیر .:
    12 July 2023

    تنک یو

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    12 July 2023

    3>
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :)
    13 July 2023

    ولی تو برای من و دوست های بیانی اینجا هیچوقت تفاوت قائل نمیشیم. و همیشه دوست خوب مایی :)

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    14 July 2023

    آخ یااسمن=)))
    بزار فقط بغل دور برات بفرستم که آخرش از ذوق جملات همیشه خدا پر محبتت 
    سکته ای چیزی نزنم خیلیه")

  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :)
    15 July 2023

    ای بابا ای بابا ، سکته چیه ، باید بندری برقصی :)))

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    15 July 2023

    =))