سیمین فلـک

آلوده به هیچ و عضو سابق دسته کلاغ های سفید
Welcome To My Music List

این داستان" قاعدگی زمان

31 July 2023 Comments ۳

.

 

 من می خواهم بدانم که، راستی راستی زندگی یعنی اینکه توی یک تکه جا،

هی بروی و برگردی تا پیر شوی و دیگر هیچ؟!

 یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد؟

 

ماهی سیاه کوچولو

- صمد بهرنگی

،،

من / روشنا / بابک

مکان سوم / دست ها / زوال

محبت / تنفر / زمان

کلاغ / پر / سبز

5/8

.

Comment's ۳
این مطلب قابلیت کامنت دهی ندارد
  • ...  ...
    ... ...
    31 July 2023

    چه عالی که این سبک را شروع کردی سیمین فلک!!

    "کوبش مشت به هوا

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    31 July 2023

    ولی اگه من مرضیه با موهای تراشیده بودم
    بهت می گفتم فکر کن یه عمر تو حسرت سبک پیرِ همه صاحب سبکا باشی
    بیاد و اینجوری ازت تعریف کنه :)

    "خط لبخند تا قیامت به گور ژکوند خندید که پیرمرد..
  • هدا یت
    هدا یت
    31 July 2023

    واقعا زندگی یعنی هی بروی و برگردی تا پیر شوی؟

    آخر من سال هاست که اتاقم را هی میروم و برمیگردم.

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    31 July 2023

    از زندگی جز رسالتی که جزء ای از پیری نیست ندیدم
    برای گفتن به تو اما پسرک سرخ پوست، 
    نه اون طور هم که سخت گرفتن هارو به گردن شمارش قدم ها گره می زنی.
    شاید هم که یک روز پیر شدیم و به کمال نرسیدیم، 
    فهمیدیم راه پرواز رو که به زیست هر نفس همین چند فلک عمر بود.
    نه به ریاضی و جبرِ جمعِ مساحت اتاق و دنیای بیرون تو.
  • 𝐻𝑎𝑘𝑢  -
    𝐻𝑎𝑘𝑢 -
    2 August 2023

    مگر غیر از برکه، دنیای دیگری‌ هم داریم؟ 

  • نمایش (۱) پاسخ
  • نِگــرا.
    نِگــرا.
    2 August 2023

    دست کم
    می توان به دنیایی که این اب از انجا به اینجا می ریزد
    باور داشت.